Scrierea de articole pe blog este un lucru. A te asigura că oamenii văd și citesc articolele tale este alta. Să aruncăm o privire la câteva sfaturi de bază ale blogului SEO (optimizare a motoarelor de căutare) care vă vor ajuta să obțineți pentru articolele dvs. un nivel mai ridicat pe SERP (paginile cu rezultate ale motorului de căutare) și, prin urmare, să fie citite mai pe larg.
Deci, care sunt elementele de bază ale blogului SEO?
Pune un efort suplimentar în titlu
Titlul articolului dvs. de blog ar trebui să fie unic și convingător. Dacă titlul este prea scurt, atunci este posibil să nu ofere o descriere și un motiv suficient pentru cititor. Pe de altă parte, dacă titlul este prea lung, atunci ar putea fi văzut doar parțial în rezultatele căutării, deoarece va fi mai lung decât limita vizibilă. Găsiți un titlu care să fie doar lungimea potrivită și adăugați o anumită copie la acțiune sau o variantă a unui cuvânt cheie dacă vă chinuiți să vă gândiți la un titlu mai lung. Vorbind despre cuvinte cheie, încercați să vă asigurați că cuvântul dvs. cheie este aproape de partea din față a titlului articolului blogului.
Folosiți cuvinte cheie pe care alții le consideră importante
Acum că suntem pe tema cuvintelor cheie, cel mai bine este să alegeți un cuvânt cheie pe care îl caută cititorii-țintă. Dar atunci trebuie să vă asigurați că cuvântul cheie pe care îl utilizați este relevant pentru conținut și că conținutul este relevant pentru cititor. În mod ideal, cuvântul dvs. cheie trebuie să apară în adresa URL a articolului, într-o rubrică din interiorul articolului și în primul paragraf. După aceea, împrăștiați cuvântul cheie cu mod redus în conținutul dvs. Nu faceți multe cuvinte cheie, deoarece acestea vor conta efectiv în funcție de clasamentul dvs. SEO.
Pentru a crea versatilitate în blogul dvs., atrageți cititori noi și obțineți un nivel mai ridicat pe cuvintele cheie, luați în considerare să găsiți cuvinte cheie care nu au mai fost folosite de dvs. sau alte persoane. Concentrați-vă pe unul sau două cuvinte cheie cu coadă lungă (eng. long-tail keywords). Acest lucru vă menține, de asemenea, pe drumul cel bun în timp ce scrieți.
Atenție la adresa URL
Oamenii privesc cu prudență adresele URL lungi și complicate. Păstrați adresa URL a articolului dvs. de blog simplă și ușurați modalitatea cu care cititorul va urmări progresul de pe site. De exemplu, dacă sunt pe secțiunea de blog a site-ului dvs. web, URL-ul ar trebui să fie la fel de simplu ca: www.website.com/blog/article-title. Nu uitați, cuvântul cheie ar trebui să apară în titlu și, prin urmare, în adresa URL.
Editați meta descrierea
Cuvântul cheie trebuie să fie, de asemenea, în meta descriere. Meta descrierea este scurta descriere a articolului dvs. de blog care este afișat pe SERP-uri. Dacă nu specificați acest lucru, motoarele de căutare vor face propria copie, așa că este mai bine să o editați, astfel încât să afișeze ceea ce doriți să fie – să copieze doar ceea ce va încuraja cititorii să citească articolul dvs.
Scrieți conținut relevant
Există o dezbatere cu privire la lungimea perfectă a unui articol pe blog: unii consideră conținutul de formă lungă că ar funcționa cel mai bine, în timp ce alții spun că oamenii au timp doar pentru conținut de formă mai scurtă. În orice caz, cel mai important lucru de reținut este că conținutul trebuie să fie relevant pentru cititorul tău. Dacă este relevant, atunci oamenii vor continua să citească. Acestea fiind spuse, recomandăm minimum 300 de cuvinte pentru o postare care să îmbunătățească blogul SEO.
Leagă-l
Un alt mod de a vă îmbunătăți SEO este să includeți link-uri de intrare și de ieșire în articolul dvs. Link-urile de intrare se leagă către alte pagini de pe site-ul dvs., în timp ce link-urile de ieșire se leagă către alte site-uri web. Conectarea internă încurajează cititorii să rămână pe site-ul dvs. web și, de asemenea, vă ajută celelalte pagini să se plaseze mai sus pe SERP-uri. Linkurile de ieșire ajută motoarele de căutare să înțeleagă mai bine conținutul dvs. și, de asemenea, ajută la creșterea încrederii în site-ul dvs.
Nu uita de imaginile tale
Nu uitați să includeți descrierile de text în alte imagini pe care le utilizați în postarea dvs. de blog, deoarece motorul de căutare îl utilizează pentru a „citi” imaginile. Includerea cuvântului cheie în acest text alt vă va ajuta, de asemenea, să vă îmbunătățiți poziția SEO pe blog.
Urmează aceste tip-uri când scrii un articol pentru a fi sigur că oamenii văd și citesc articolele tale. Vizitează-ne pentru o ceașcă de cafea dacă vrei să discutăm orice element de marketing, web design sau cum putem să îți îmbunătățim afacerea.