Dacă site-ul dvs. web nu obține suficient trafic și afacerea dvs. nu beneficiază în niciun fel de prezența dvs. online, aceasta este o indicație că site-ului dvs. i-ar trebui un audit web. Un audit de site-uri nu se rezumă numai la site-uri web care nu îndeplinesc destul de mult așteptările, dar și site-uri cu performanță. Ar putea îmbunătăți performanțele curente ale site-ului dvs. și ar putea fi actualizat cu standardele motoarelor de căutare în continuă schimbare.
Ce este un audit web?
Este o analiză în profunzime și detaliată a tuturor factorilor care afectează vizibilitatea unui site web în motoarele de căutare. Scopul său principal este de a stabili aspecte slabe pe un site care afectează negativ performanța web a acestuia. În esență, obiectivul final este să-ți crești vizitatorii și să-ți îmbunătățești experiența utilizatorului și experiența de acces la motoarele de căutare.
Acum că suntem toți pe aceeași pagină, să intrăm direct în ea. Să ai un site web cu aspect frumos este minunat! Dar trebuie să fii sigur că site-ul face bine afacerii tale și nu lucrează împotriva ta în cursa pentru a obține un nivel mai înalt. Dacă nu ați implementat niciodată practici SEO, un audit al site-ului web vă va dezvălui unde ar trebui să începeți. Dar, dacă ați implementat practici SEO și nu obțineți rezultate satisfăcătoare din eforturile dvs., puneți-vă următoarele întrebări:
- Site-ul meu este mobile-friendly?
- Site-ul meu este rapid?
- Toate link-urile mele funcționează?
- Vizez cuvintele cheie potrivite?
Dacă nu sunteți sigur că site-ul dvs. respectă aceste standarde, un audit este probabil mai mult decât necesar.
Dacă doriți informații cu privire la performanța site-ului dvs. în prezent, puteți utiliza următoarele instrumente GRATUITE pentru a primi un raport de bază al auditului site-ului web:
Acestea sunt doar câteva dintre numeroasele instrumente disponibile publicului. Majoritatea acestor site-uri oferă, de asemenea, un serviciu plătit, care produce o analiză mai detaliată a site-ului furnizat, care este opțional, deoarece depinde de nevoile dvs.
Tipuri de audit web complet
Performanța site-ului
Acest tip de evaluare se concentrează asupra modului în care utilizatorii navighează pe site-ul dvs. Sunt luate în considerare designul și navigabilitatea generală a site-ului dvs. Site-ul dvs. ar trebui să corespundă în esență cu ceea ce caută vizitatorul dvs., fie că este vorba despre produse, prețuri, informații conexe, mărturii etc.
Evaluarea optimizării motoarelor de căutare
SEO privește datele și conținutul întregului site web contribuind la scorul global SEO. Analiza unor factori precum cuvintele cheie, profilurile de legături, comportamentul traficului, conversiile obiectivelor, optimizarea imaginii / video și metadate.
Evaluarea optimizării ratei de conversie (CRO)
Acest tip de evaluare ajută întreprinderile să înțeleagă modul în care oamenii apreciază site-ul lor web, transformând traficul web în clienți și observă cum oamenii interacționează cu site-ul web.
Evaluare tehnică
Auditul tehnic se concentrează pe cele mai bune practici pentru vizibilitatea site-ului și asigură că toate site-urile web îndeplinesc toate cerințele motorului de căutare pentru crawling și indexare. Acest tip de audit abordează aspecte precum sitemap-ul XML inconsistent, bot-urile Google, duplicarea conținutului, exagerarea cu cuvintele cheie, blocarea fișierelor robotului și backlink-uri inexistente pentru a numi câteva.
Audit web de securitate a site-ului
Această evaluare identifică orice vulnerabilități la încălcările de securitate și împiedică compromiterea informațiilor sensibile ale vizitatorilor săi.
Prezența social media
Auditul prezenței în rețelele de socializare evaluează prezența social media și analizează care canal are cele mai bune rezultate. Posibilitatea unei strategii de social media poate conduce la un trafic mai direcționat către site-ul dvs. De asemenea, contribuie la vizibilitatea dvs. online și îmbunătățește implicarea.
Analize ale concurenților
Acesta este procesul de auditare a site-urilor concurenților. Aruncând o privire pe site-urile concurenților dvs. vă oferă o informație despre locul în care se află site-ul dvs. web în prezent. Veți alege, de asemenea, câteva sfaturi pe care le puteți implementa eficient în strategia dvs. Acesta este calea de urmat dacă doriți să rămâneți mai departe în industria dvs.
Pentru un audit web complet, contactează-ne și îți vom explica ce trebuie făcut cu site-ul tău.